duminică, 12 mai 2013

CELE MAI DRAGI FLORI

 Azi nu am nimic proaspat de prezentat . E duminica si nu pot sa lucrez asa ca am avut putin timp sa-mi rasfoiesc blogul . Am descoperit ca am cateva preferinte printre toate realizarile mele .
In primul rand sunt toate creatiile din blugi , dar in mod special acest colier, deoarece e model unic .







si acesta

 Apoi sunt cateva brose ,  modele creatie proprie

brosa stea

brosa combinatie de flori si scoici














Imi  plac aceste modele pentru ca au venit in totalitate din sufletul meu . Si celelalte imi plac dar nu-mi apartin in totalitate . Pentru acelea m-am inspirat de pe site-urile de specialitate. 
De asemenea am realizat ca , in dorinta mea de a lucra cat mai mult am lucrat cam haotic , fara a avea o strategie de a-mi prezenta realizarile . Se impune sa ma temperez!:) 















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Flag Counter