vineri, 17 mai 2013

ALBINUTA

Azi  m-am "intalnit " cu o albinuta mica , mica si zumzaitoare . Zbura deasupra stratului de panselute de la Primarie.















Dupa ce s-a rotit de cateva ori pe deasupra lor, s-a asezat mai intai pe una dintre ele .




Panseluta  este realizata din matase tesuta manual , adusa da fiica mea din India acum multi ani .











Dupa ce a cules putinul polen pe care l-a gasit s-a mutat pe alta panseluta de culoare rosie.


Panselutele au diametrul de 4,5 cm . Deci prin comparatie va dati seama ca albinuta mea e micuta ,micuta!














 :) Povestea albinutei!.
O zi buna!
 Revin cu doua brose " curly kanzashi " . Diametrul florilor aprox 5 cm



Un comentariu:

  1. Te rog sa incluzi in coletul meu si aceste doua panselute.Stiu ca la un moment dat am zis ca nu am la ce asorta panseluta de....India.Mi s-a parut ca e din material mai gros.Dar e ok.
    Brosele portocaliu+albastru erau incluse oricum.

    RăspundețiȘtergere

Flag Counter