duminică, 17 martie 2013

MAYA

Eu sunt Maya . Sa va povestesc cum m-am pierdut pentru aproape o ora !
Ieri am plecat la plimbare putin mai tarziu ca de obicei.  








                                                                            
Iata-ma mergand tantosa catre Parcul Mitropoliei , locul de intalnire cu prietenii mei de joaca.                                                                
                                                                                           












Am ajuns la semafor si e rosu ,deci n-am voie sa trec.














Nu se mai face odata verde? M-am plictisit asteptand .











In sfarsit am trecut strada si am ajuns in parc dar nu e nimeni :(. AU PLECAT TOTI!



                                                                                     












EU CU CINE MA JOC?
Dupa un timp apare P.G.dar nu are chef de joaca .                                                                                      













Stai ca mai vad pe cineva ! Cred ca e Lara. N-am mai vazut-o de mult. Fuga la ea .


























Mai apare cineva dar nu-l cunosc.Ma duc in recunoastere 

                                                                                           











N-am inteles cum il cheama.  A stat putin si a plecat . Intre timp a plecat si Lara. Iar am ramas singura

Inapoi la ruine. Aproape ca s-a innoptat. Ce se aude? Mi-e fricaaaaaaaaaaaaaaaaa!











Am fugit!













''Mama'' face fotografii si nu stiu daca m-a vazut ca am luat-o spre casa. Aoleu sunt singura. Usa de la intrare   e incuiata si eu nu stiu sa sun la interfon. Oare ma cauta cineva? . Inapoi in parc . Iar trbuie sa trec strada si mi-e frica. In  sfarsit ,am trecut . Ce ma fac? ....Stai ca vad pe cineva cunoscut. E tata . Multumesc Doamne ca m-a gasit . Dupa atatea emotii acum  ma odihnesc.













Vreti sa vedeti ce poze facea  "mama " cand eu am fugit? Iata-le:

Casa sindicatelor
Mitropolia
                                                                                                                                                                                                               
                                                    
Aleea parcului











Si in final o intrebare . Va place floricica mea?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Flag Counter