marți, 19 martie 2013

Duminica am primit  in dar flori de padure :). Culegeam astfel de flori  in "cantitati" uriase cand eram copil si mergeam la padure, in satul natal . Stiti cum arata viorelele? Sunt sigura ca stiti dar pentru siguranta vi le arat.





Astazi m-am " jucat "cu un material incercand sa fac o floricica. De obicei nu stiu de la inceput ce o sa iasa . Impaturesc materialul de zeci de ori pana ajung la ceva ce-mi place . Ce am obtinut astazi?. Am constatat cu surprindere ca forma seamana cu frumoasele viorele . Nu si culoarea ... pentru ca nu aveam de gand sa fac o viorea . Asta a iesit! Voi ce credeti, seamana ?
Imi imaginez ce frumoasa ar fi fost dintr-un material de culoarea viorelelor .
Multumesc fetelor care mi-au adus acele floricele minunate.



2 comentarii:

  1. Cu micuta viorea mi-ai amintit ca in primavara asta capricioasa nu am "evadat" cu sotul meu la... cules de viorele si toporasi.Nu vreau sa cred ca e un semn de...batranete, doar ca am fost extrem de ocupati.Poate la sfasit de saptamana vom reusi sa dam o raita la "padurea noastra" si sa culegem cateva gingase floricele de primavara.
    Floricica ta "viorica" e reusita ca forma, dar culoarea nu e chiar de viorea.Oricum e interesanta, asa cum sunt toate creatiile tale.

















































    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mergi cat mai curand si respira un pic de aer curat si pentru mine!

      Ștergere

Flag Counter