miercuri, 13 martie 2013

CE POTI FACE DINTR-O PERECHE DE BLUGI VECHI... continuare!  :)


Ei bine ! Am facut brosele pe care le-ati vazut  acum cateva zile dar nu am terminat tot materialul.  Asa ca mi-a venit ideea sa fac un colier astazi! Eu cred ca a iesit destul de bine . Ramane sa ma perfectionez... este primul meu colier.
















Cineva m-a intrebat daca produsele pe care le expun in acest blog sunt de vanzare ! Cu siguranta se pot realiza la comanda .
Nu ezitati sa faceti comentarii si sa spuneti daca va plac sau nu va plac . Pe mine ma ajuta aceste comentarii.
Va urma.
Cateva zile mai tarziu..
Asa cum am promis revin cu doua noi propuneri :  o bratara                                                                        
                                                   
                                                     
si un nou colier                                                       
                                                       
set bratara si colier                                                   
                                                                                                                                                                                                                                 
   bratara                                                                                  
                                                                                                    

           colier                                                                                    
brose










                                                                                                            



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Flag Counter