joi, 21 martie 2013

 Astazi am inceput sa-mi realizez propriul mini " studio" foto. Am citit un articol despre cum pot realiza acest "studio" pe Facebook-ul atelierului "Gradina cu fluturi" apoi  la adresa  http://digital-photography-school.com.  Nu  am terminat inca . Mai am nevoie de ceva materiale ca sa finalizez, dar n-am rezistat tentatiei da a face o fotografie . Este o diferenta intre doua fotografii ale aceluiasi  produs una facuta in noul meu "studio " si cealalta facuta inainte. Sa va arat!

fotografia facuta in noul "studio"                                                    
                                                                                                   









 fotografia facuta inainte                                                                                                                                                                                                                











                                                                                                                           
fotografie realizata in "studio"

fotografie realizata inainte                                                   












Mai am de lucru pana voi termina  si sunt convinsa ca voi inbunatatii calitatea fotografiilor mele . Culorile sunt  mult mai apropiate de original in fotografiile realizate in  cutia "studio". Voi reveni !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Flag Counter